دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1394 - 17:48

درخشش واحد نجف آباد در  شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار کشور

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار کشور آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را ارائه کرد.
کد خبر : 56709

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، این نمایشگاه که با هدف اشاعه فرهنگ پژوهش و آشنایی قشر فرهیخته با امر پژوهش و فناوری های نوین در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد و از سوی دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


در متن این تقدیر آمده است:


تحقق شعار تبدیل علم به ثروت مرهون تلاش جهادگران عرصه علمی،فناوری و نو آوری کشور است.همت والای شما را در برپایی با شکوه شانزدهمین نمایشگاه دست آوردهای پژوهش، فناوری و فن بازاردر هفته پژوهش و فناوری سال 1394شایسته ستایش و تقدیر است. از مشارکت فعال شما صمیمانه قدر دانی نمودخ ، توفیقات روز افزون شما را از خداوند منان آرزو مندیم.


بختیاری، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری / متقی طلب، دبیر ستاد اجرایی شانزدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش،فناوری و فن بازار


در این نمایشگاه که شرکت ها و واحد های دانشگاه­های آزاد اسلامی بصورت استانی حضور داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با برپایی یکی از پربارترین غرفه های موجود در نمایشگاه، مورد بازدید هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه گزاران و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان قرار گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته